Instagram ekibi tarafından geliştirilen ve özenle yönetilen Threads uygulaması, önemli bir dönemeçte bulunarak kullanıcı deneyimini değiştirmeye hazırlanıyor. Platform, ilk çıkışından bu yana reklamsız bir hizmet sunarken artık zaman çizelgelerinde reklamlara yer verecek. Meta şirketi, sosyal ağ platformunda reklam yayınlanacağını resmi olarak duyurdu.
Threads, İki Ülkede Reklam Testlerine Başladı!
Geçtiğimiz yılın Kasım ayında Meta, Threads platformunun yakın zamanda reklam göstermeye başlayacağını duyurmuştu. Şirket kısa sürede bu vaadini gerçeğe dönüştürerek belirli ülkelerde reklam testlerine başladı. Instagram’ın CEO’su Adam Mosseri, reklamların şu anda “Amerika Birleşik Devletleri ve Japonya’daki belirli markalarla” test edildiğini duyurdu.
Reklamlar, akıştaki gönderiler arasında resimler şeklinde görünecek. Meta, Threads ve Instagram üzerindeki kullanıcı etkinliklerine dayanarak reklamları hedefleyecek. Kullanıcılar, reklamları özelleştirebilecek ve yayındaki reklamları atlama, gizleme ve raporlama gibi seçeneklerle kontrol edebilecekler.
Threads Kullanıcıları için Beklenen Özellik Geldi!
Instagram’ın, Threads’i Twitter’a karşı konumlandırdığı bu dönemde, kullanıcıların uzun süredir beklediği bir yenilik sonunda gerçekleşti. Şirket, uygulamayı diğer bölgelere genişletmeden önce ilk testleri yapacak. Threads için kullanıcı deneyimini artıracak yeni özellikler üzerinde de çalışmalar devam ediyor. Threads kullanıcıları, bu yeniliklerle platformda daha etkili ve keyifli bir deneyim yaşayacaklar.
0 Yorum