Payday 3, oyun dünyasında oldukça ses getiren bir konuya sahip. Çıkışından beri süregelen sorunlar, oyuncuları hayal kırıklığına uğrattı ve ekip, eleştirilere yanıt vermek zorunda kaldı. Oyunun baş yapımcısı, yaşanan sorunların nedenlerini ele aldı ve önemli açıklamalarda bulundu.
Oyunun Fiyasko Olmasının Sebepleri
Payday 3, uzun yılların ardından beklenen çıkışı gerçekleştiremedi. Teknik aksaklıklar, eksik içerik ve düşük oynanış deneyimi, oyuncular tarafından sert bir şekilde eleştirildi. Baş yapımcı Penniger ve ekip üyeleri, yaşanan hayal kırıklığını açıklıkla dile getirdi. Penniger, yaşadıkları durumu, “Bir rock grubu gibi sahneye çıkıp yeni albümümüzü çalmaya hazırlanırken tüm sahnenin çökmesi ve herkesin gitmesi gibiydi.” şeklinde özetledi.
Ekip üyelerinden Listo ise, “Oyuncuların oyunu oynayamadığı felaket bir lansman yaşadık. Saklanacak yer yok. Ancak teknik sorunları bir bahane olarak kullanmamamız önemli çünkü deneyim açısından da açıkça sınıfta kaldık. Oyun bitmemiş hissettiriyordu. Oyuncularımız için kötü bir deneyimdi.” ifadeleriyle yaşanan durumu kabul etti.
Yapımcıların Özeleştirisi ve Gelecek Planları
Listo’ya göre, Payday 3’ün başarısızlığı, önceki oyunun büyük başarısının üzerine çıkmakta zorlanmalarından kaynaklanıyor. Penniger ise, “Sorunların çoğu, gereken özeni yeterince göstermememizden kaynaklanıyordu. Payday 3’ü ne istediğimizi anlamaya çalışırken paralel olarak inşa ettik. Sonuç olarak, insanların yankı bulmadığı bir ürün ortaya çıktı. Sanırım Payday 2’nin başarısından dolayı biraz fazla özgüvenliydik ve kararları çok hızlı verdik.” şeklinde konuşarak hatalarını kabul etti.
Ekip, oyuncuların eleştirilerini dikkate alarak Payday 3’ü kurtarmak için çaba sarf etse de, oyuncu sayısında istenilen artış sağlanamadı. Ancak geleceğe umutla bakılıyor ve geliştirmelerin devam edeceği belirtiliyor. Bakalım, ilerleyen zamanlarda Payday 3, hayranlarını memnun edebilecek mi?
0 Yorum