Sony, Concord projesinin iptal edilmesi sonrasında canlı servis oyun pazarındaki yerini güçlendirmek için yeni stratejiler belirledi. Teknoloji devi, Concord deneyiminden çıkardığı derslerle daha güçlü ve sağlam adımlar atmaya hazırlanıyor.
Sony, Concord ile Canlı Servis Pazarını Test Etti
Sony Başkanı, COO ve CFO’su Hiroki Totoki, yaşanan deneyimlerin önemine vurgu yaparak, yeni projelerin dikkatli bir şekilde değerlendirilmesi gerektiğini belirtti. Totoki, şirketin organizasyon yapısının geliştirme sürecini olumsuz etkilediğini kabul ederken, iş birliği ve koordinasyonun önemine dikkat çekti.
Sony’nin Finans ve Yatırımcı İlişkileri Başkan Yardımcısı Sadahiko Hayakawa ise, firmanın tek oyunculu oyunlara odaklanmaya devam edeceğini, ancak canlı servis deneyimlerinden vazgeçmeyeceğini açıkladı. Hayakawa, risklerin farkında olmalarına rağmen, canlı servis oyunlarıyla ilgili yeni projelere de açık olduklarını belirtti.
Concord’un ve Firewalk stüdyosunun kapanması, oyun endüstrisinde karşılaşılan zorlukları gözler önüne serdi. Canlı servis oyunları, uzun vadeli planlama ve sürekli içerik güncellemeleri gerektiren karmaşık bir yapıya sahip.
Sony, Concord deneyiminden aldığı derslerle, canlı servis oyunları konusundaki stratejilerini gözden geçirerek daha güçlü ve rekabetçi bir konuma gelmeyi hedefliyor. Firmanın gelecekteki hamleleri, oyun endüstrisinde heyecan yaratacak gelişmelere gebe olabilir. Bekleyip görmekte fayda var!
0 Yorum