Naughty Dog stüdyosu, ödüllü oyun serisi The Last of Us’un devam oyunu üzerinde çalışırken büyük bir kararla karşı karşıya kaldı. Destiny ve Halo gibi popüler serilerin geliştiricisi Bungie, stüdyoya tavsiyelerde bulunarak Last of Us Online projesini iptal etmelerini önerdi. Bu öneri, stüdyonun canlı servis oyunlarına odaklanma konusunda büyük bir adım atmasını sağladı.
Bungie’nin verdiği geri bildirimde, Last of Us Online projesinin oyuncuların uzun vadede ilgisini çekemeyeceği belirtilmiş. Bu nedenle, Naughty Dog’un projeyi küçültme ve tek oyunculu hikayelere odaklanma kararı alması, stüdyonun geleceği açısından büyük önem taşıyordu.
Naughty Dog’un resmi açıklamasında, Last of Us Online projesinin tam üretim aşamasına geçerken projenin kapsamının fazla büyük olduğu ve bu durumun diğer oyunların geliştirilmesini olumsuz etkileyeceği belirtilmiş. Bu nedenle, stüdyo projeyi iptal ederek ana ekibi diğer projelere yönlendirmeye karar verdi.
Jason Schreier’in Twitter’da paylaştığı bilgilere göre, Bungie’nin verdiği geri bildirim, Naughty Dog için doğru bir yönlendirme oldu. Stüdyonun canlı servis oyunlarına odaklanma kararı, gelecekte daha sürdürülebilir ve başarılı oyunlar geliştirmelerine olanak tanıdı.
Özellikle son zamanlarda Suicide Squad: Kill the Justice League gibi canlı servis oyunlarının başarısızlıklarını göz önünde bulundurduğumuzda, Naughty Dog’un aldığı kararın ne kadar doğru olduğunu daha iyi anlayabiliyoruz. Stüdyonun tek oyunculu hikaye odaklı oyunlarında uzmanlaşması, hayranlarını daha fazla memnun edecek gibi görünüyor.
Sizce Naughty Dog’un Last of Us Online projesini iptal etme kararı doğru mu oldu? Bu konudaki düşüncelerinizi yorumlarda paylaşmayı unutmayın!
0 Yorum